Zašto je poželjno koristiti SMS marketing u fitnes centrima i teretanama?

Nazad

05.03.2019

0

Najpre krenimo od tri ključne činjenice koje su zajedničke za sve korisnike, ne samo teretane ili fitnes centra, već korisnike usluga generalno:

  1. Svi vole dobre ponude.
  2. Lojalne korisnike treba nagraditi.
  3. Svi čitaju SMS poruke na telefonu.

Imajući u vidu ove tri činjenice, dobro osmišljenom SMS komunikacijom kao najjeftinijim vidom direktonog marketinga, može mnogo da se unapredi poslovanje, i to na više nivoa: 

  1. Povećanje broja članova
  2. Sticanje lojalnih članova
  3. Jačanje brenda
  4. Direktna reklama
  5. Povećanje prihoda


Zašto se isplati SMS reklamiranje?

SMS reklama ne zahteva mnogo truda, vremena i utrošenog novca, za razliku od drugih vidova reklamiranja kod kojih je neophodno dobro osmisliti marketinški plan, koji obično biva mnogo skuplji, a na rezultate se dugo čeka. S druge strane, SMS marketing je jeftin, brz i jednostavan način komunikacije, a vidljivost reklame je zagarantovana - više od 90% primljenih poruka na telefonu bude pročitano u roku od 3 minuta nakon prijema. Samim tim, povratna reakcija korisnika je mnogo brža. 

Kako ga primeniti?

  • SMS bulk - informišite sve korisnike iz svoje baze o aktuelnim ponudama i specijalnim popustima slanjem velikog broja poruka odjednom.
  • SMS kupon - lojalne članove nagradite specijalnim vaučerima sa popustom ili drugim pogodnostima (novogodišnji poklon, rođendanski poklon...). 
  • SMS podsetnik - automatskim slanjem poruka obavestite svoje članove o narednom terminu, pomeranju rasporeda, ili drugim sličnim važnim informacijama. 


CENOVNIK preuzmite OVDE

Da li ste spremni za SMS servise?

Kontaktirajte nas ili napravite nalog.