Najpre krenimo od tri ključne činjenice koje su zajedničke za sve korisnike, ne samo teretane ili fitnes centra, već korisnike usluga generalno:
Imajući u vidu ove tri činjenice, dobro osmišljenom SMS komunikacijom kao najjeftinijim vidom direktonog marketinga, može mnogo da se unapredi poslovanje, i to na više nivoa:
Zašto se isplati SMS reklamiranje?
SMS reklama ne zahteva mnogo truda, vremena i utrošenog novca, za razliku od drugih vidova reklamiranja kod kojih je neophodno dobro osmisliti marketinški plan, koji obično biva mnogo skuplji, a na rezultate se dugo čeka. S druge strane, SMS marketing je jeftin, brz i jednostavan način komunikacije, a vidljivost reklame je zagarantovana - više od 90% primljenih poruka na telefonu bude pročitano u roku od 3 minuta nakon prijema. Samim tim, povratna reakcija korisnika je mnogo brža.
Kako ga primeniti?
CENOVNIK preuzmite OVDE.