Logistika i transport SMS reklamiranje

Nazad

05.02.2019

0

Područje logistike i transporta se konstatno razvija jer sve više kompanija u svetu koristi mobilnu tehnologiju u svom poslovanju. SMS komunikacija obezbeđuje ažuriranje informacija u realnom vremenu što značajno unapređuje odnos sa klijentima, odnosno standard usluge, kao i internu komunikaciju. 

SMS poruke predstavljaju izuzetno vredan alat za komunikaciju. Kratke su i brze, nema kašnjenja kod slanja i isporuke. Zbog toga su vrlo pogodne za kompanije koje se bave transportom i logistikom, gde su tačnost i jasnoća na prvom mestu. 

Postoji nekoliko načina na koje se SMS poruke mogu primeniti u logistici i transportu:

  • SMS obaveštenje

Najčešći vid je SMS obaveštenje o isporuci, koje kompanije koriste kako bi klijente obavestili kada i gde je paket isporučen (ili kada se može očekivati). Od naročitog je značaja kada dođe do neplaniranih situacija, poput kašnjenja. 

  • SMS podsetnik 

Vrlo efikasan i direktan način da se klijentima pošalje podsetnik za plaćanje fakture. 

  • SMS reklama

Kompanije često koriste SMS marketing za promociju i jačanje brenda firme, slanjem poruka sa informacijama o novim uslugama, proizvodima, specijalnim akcijama i popustima.  

TAXI službe koriste SMS poruke kako bi klijenta obavestile da je vozilo stiglo na traženu adresu. Osim toga pogodne su i za slanje promotivnog sadržaja, poput sezonskih akcija ili popusta. Na taj način nagrađuju lojanost stalnih mušterija, unapređuju kvalitet usluge i jačaju brend.  

“Praznična vikend akcija. Rezervišite taksi i ostvarite 10% popusta na narednu vožnju”.

Glavni benefiti primene SMS poruka u logistici i transportu:


  1. Smanjen obim poziva ka klijentima ili vozačima, čime se direktno smanjuju traškovi poslovanja. 

  2. Podsetnici, obaveštenja, kuponi i drugi vidovi važnih informacija mogu da se šalju celoj bazi korisnika odjednom, zahvaljujući bulk SMS servisu. 

  3. SMS poruka je direktnija od mejla, osim toga ima mnogo veću stopu otvorenosti - čak 90% poruka bude pročitano u roku od 3 minuta nakon prijema. 

  4. Svi imaju mobilne telefone, pa im je SMS komunikacija već dobro poznata, za razliku od nekih drugih kanala komunikacije. 

Da li ste spremni za SMS servise?

Kontaktirajte nas ili napravite nalog.