Današnji potrošači imaju velika očekivanja od brendova kojima su poklonili poverenje. Njihove potrebe i navike se brzo menjaju, stoga je pred kompanijama sve teži zadatak da prate i održavaju nivo zadovoljstva svojih korisnika.
U tom kontekstu, tržište sve više govori o mobilnom telefonu kao budućnosti marketinga. Zašto?
Trenutno je u svetu broj mobilnih telefona skoro podjednak broju ljudi. Dakle, skoro svako poseduje mobilni uređaj i nosi ga svuda sa sobom. Osim toga, istraživanja pokazuju da više ljudi preko mobilnog telefona posećuje sajtove nego što to rade preko desktop računara. Na kraju, brojke ne lažu - stopa vidljivosti SMS poruka je 98%.
1. SMS je brži i efektivniji od mejla jer je vidljivost veća
Nijedna email marketinška kampanja neće imati ni približno veliku stopu otvorenosti kao što to ima SMS kampanja - 90% SMS poruka bude pročitano u roku od 3 minuta nakon prijema.
2. Jeftiniji od drugih vidova direktnog marketinga
Zamenite izradu, štampanje i deljenje promotivnih flajera, lepljenje postera, zakup bilborda i druge tradicionalne vidove marketinga jednostavnim i modernim pristupom.
3. Gađa pravo u suštinu
Poruka je kratka zbog ograničenog broja karaktera, ali vas tera da budete jasni i koncizni u kreiranju sadržaja.
4. Targetiranje unapređeno
Svoju bazu SMS brojeva možete da podelite u grupe i da poruke isporučite direktno u ruke ciljanih korisnika.
5. Rezultati merljivi u kratkom roku, povratna reakcija korisnika brža
Svaka promotivna poruka sadrži direktan poziv na akciju. U kombinaciji sa vremenskim ograničenjem (npr. “još danas”, “samo sutra”...) data ponuda kod kupca stvara utisak hitnosti i pokreće ga na akciju.
6. Najbrži put do lojalnih korisnika
Lojajlni korisnici vole da budu nagrađeni i na neki način posebno tretirani za razliku od ostalih.
Uz RincaSMS servise i besplatnu aplikaciju unapredite i pojednostavite svoj način poslovanja. Odaberite SMS paket koji najviše odgovara vašem budžetu i potrebama, i u vrlo kratkom roku sagledajte rezultate i efekte SMS kampanje. Isplati se!